Weer thuis - Reisverslag uit Bergen, Nederland van Klaaske Compas - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Bergen, Nederland van Klaaske Compas - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Klaaske

Blijf op de hoogte en volg Klaaske

22 Juli 2010 | Nederland, Bergen

Sinds twee dagen ben ik weer thuis, en dat is hartstikke fijn. Al was het alleen maar omdat ik hier een computer heb waarmee ik foto's kan uploaden. Dat heb ik dan ook gedaan, maar het zijn er niet zo veel. Ik ben immeres een paar geheugenkaarten kwijt geraakt, en dat heeft blijkbaar als neveneffect gehad dat ik minder gemotiveerd was om nog foto's te nemen.

Ik wil iedereen bedanken die heeft gewreageerd. Jullie opmerkingen en aanmoedigingen hebben me door een aantal moewilijke momenten heen geholpen,

De volgende reis gaat weer samen met Teake. We zijn allebei mensen die bij voorkeur niet in groepsverband reizen. Waarheen onze reis zal voeren zullen jullie wel merken. Wij ook trouwens.

• 22 Juli 2010 - 13:51

Nicolette De Wijn:

Fijn dat jullie er weer zijn! Als je bedenkt wat je vanaf 2008 al gezien en gadaan hebt op je reizen.....petje af. We spreken elkaar snel weer.

• 22 Juli 2010 - 13:58

Nicolette:

Ik zie nu die mooie foto's pas. Prachtig! Ik wil ook naar Mongolie en China. Mag ik die foto van de Lotusbloem?

• 22 Juli 2010 - 20:35

José:

geweldig, jullie reis.
    ben je niet vreselijk moe van de hitte?
    leuk het verslag te lezen.
    groeten, JOsé

• 23 Juli 2010 - 09:25

Michiel De Ruiter:

Fijn weer thuis, hoewel reizen ook heerlijk is. Ineke schreef dat ze mij best wat over Patagonie wil vertellen. Misschien wil ze haar adres en telefoon mailen (ma.deruiter@planet.nl). Maar eerst een afspraak met jouw en Taeke. Dirkje geneest weer inz zoverre dat dat prima kan.

• 23 Juli 2010 - 09:26

Michiel De Ruiter:

ik bedoel jou en niet jouw, wat een spelfout, ik typ te snel

• 23 Juli 2010 - 10:00

Barbara:

Fijn te lezen dat je weer thuis bent Klaaske. Geniet van het weer hier. Gr. Barbara